Nie znalazłeś/łaś odpowiedzi na nurtujące Cię pytania?
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub wyślij wiadomość email z opisem problemu, który Ci się przytrafił.
Telefon: | 533 387 888 |
---|---|
Adresy e-mail: | klimczaka|forpro.pl| |klimczaka|forpro.pl zamówienia|forpro.pl| |zamowienia|forpro.pl |
W jaki sposób mogę dokonać zwrotu zamówionych produktów?
Zwrotu możesz dokonać w ciągu 14 dni od daty zakupu odsyłając do nas produkty wraz z załączonym paragonem oraz wypełnionym formularzem zwrotu.
Zwróć uwagę!
Produkty zwrócić można tylko w przypadku kiedy:
- nie posiadają one śladów używania,
- zawierają komplet niewyciętych metek,
- umieszczone są w oryginalnym pudełku (w przypadku obuwia).
W jaki sposób mogę dokonać wymiany zamówionych produktów?
Wymiany możesz dokonać w ciągu 14 dni od daty zakupu odsyłając do nas produkty wraz z załączonym paragonem, wypełnionym formularzem zwrotu / wymiany.
Zwróć uwagę!
Produkty wymienić można tylko w przypadku kiedy:
- nie posiadają one śladów używania,
- zawierają komplet niewyciętych metek,
- umieszczone są w oryginalnym pudełku (w przypadku obuwia).
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócone produkty?
Zwrot pieniędzy za produkty wysyłamy w terminie 14 dni od momentu otrzymania zwrotu produktów oraz potwierdzeniu poprawności ich zwrotu. Jeżeli jednak wciąż nie zauważyłeś/łaś zwrotu pieniędzy to prosimy o kontakt z Twoim bankiem, gdyż zdarzają się sytuacje niewielkich opóźnień.
Kiedy nie mogę zwrócić bądź wymienić produktów?
Zwrotu bądź wymiany nie można dokonywać w kilku określonych przypadkach. Prosimy o przestrzeganie następujących zasad jeżeli zdecydujesz się na zwrot / wymianę:
- produkty nie mogą mieć śladów używania,
- zawierać muszą komplet niewyciętych metek,
- muszą być zwrócone w oryginalnym opakowaniu (dotyczy obuwia i akcesoriów).