Forpro

Nie znalazłeś/łaś odpowiedzi na nurtujące Cię pytania?

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub wyślij wiadomość email z opisem problemu, który Ci się przytrafił.

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu zamówionych produktów?

Zwrotu możesz dokonać w ciągu 14 dni od daty zakupu odsyłając do nas produkty wraz z załączonym paragonem oraz wypełnionym formularzem zwrotu / wymiany dostępnym pod tym linkiem. Nadając przesyłkę wypełnij dane adresata następująco:

ForPro
ul. Relaksowa 14J
02-796 Warszawa
Tel: 533 387 888


Zwróć uwagę!
Produkty zwrócić można tylko w przypadku kiedy:

  • nie posiadają one śladów używania,
  • zawierają komplet niewyciętych metek,
  • umieszczone są w oryginalnym pudełku (w przypadku obuwia).

W jaki sposób mogę dokonać wymiany zamówionych produktów?

Wymiany możesz dokonać w ciągu 14 dni od daty zakupu odsyłając do nas produkty wraz z załączonym paragonem, wypełnionym formularzem zwrotu / wymiany dostępnym pod tym linkiem oraz co ważne podając w formularzu numer nowego zamówienia w celu sprawniejszej weryfikacji. Nadając przesyłkę wypełnij dane adresata następująco:

ForPro
ul. Relaksowa 14J
02-796 Warszawa
Tel: 533 387 888

Zwróć uwagę!
Produkty wymienić można tylko w przypadku kiedy:

  • nie posiadają one śladów używania,
  • zawierają komplet niewyciętych metek,
  • umieszczone są w oryginalnym pudełku (w przypadku obuwia).

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócone produkty?

Zwrot pieniędzy za produkty wysyłamy w terminie 14 dni od momentu otrzymania zwrotu produktów oraz potwierdzeniu poprawności ich zwrotu. Jeżeli jednak wciąż nie zauważyłeś/łaś zwrotu pieniędzy to prosimy o kontakt z Twoim bankiem, gdyż zdarzają się sytuacje niewielkich opóźnień.

Czy produkty zakupione w sklepie online mogę zwrócić stacjonarnie, i odwrotnie?

Jak najbardziej, produkty które zakupiłeś/łaś możesz zwrócić w najbardziej dogodny dla Ciebie sposób.

Czy w sklepie stacjonarnym mogę zwrócić produkty zamówione na nike.com?

Wiele klientów zadaje nam to pytanie jednak w sklepie stacjonarnym ForPro nie ma takiej możliwości. W celu zwrotu produktów zamówionych na nike.com prosimy o kontakt z Nike.

Kiedy nie mogę zwrócić bądź wymienić produktów?

Zwrotu bądź wymiany nie można dokonywać w kilku określonych przypadkach. Prosimy o przestrzeganie następujących zasad jeżeli zdecydujesz się na zwrot / wymianę: 

  • produkty nie mogą mieć śladów używania,
  • zawierać muszą komplet niewyciętych metek,
  • muszą być zwrócone w oryginalnym opakowaniu (dotyczy obuwia i akcesoriów).