Forpro

Nie znalazłeś/łaś odpowiedzi na nurtujące Cię pytania?

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub wyślij wiadomość email z opisem problemu, który Ci się przytrafił.

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu zamówionych produktów?

Zwrotu możesz dokonać w ciągu 14 dni od daty zakupu odsyłając do nas produkty wraz z załączonym paragonem oraz wypełnionym formularzem zwrotu / wymiany dostępnym pod tym linkiem. Nadając przesyłkę wypełnij dane adresata następująco:

Sklep Nike Royal Wilanów (parter),
ul. Klimczaka 1,
02-797 Warszawa,
Tel: (22) 161 51 55.


Zwróć uwagę!
Produkty zwrócić można tylko w przypadku kiedy:

  • nie posiadają one śladów używania,
  • zawierają komplet niewyciętych metek,
  • umieszczone są w oryginalnym pudełku (w przypadku obuwia).

W jaki sposób mogę dokonać wymiany zamówionych produktów?

Wymiany możesz dokonać w ciągu 14 dni od daty zakupu odsyłając do nas produkty wraz z załączonym paragonem, wypełnionym formularzem zwrotu / wymiany dostępnym pod tym linkiem oraz co ważne podając w formularzu numer nowego zamówienia w celu sprawniejszej weryfikacji. Nadając przesyłkę wypełnij dane adresata następująco:

Sklep Nike Royal Wilanów (parter),
ul. Klimczaka 1,
02-797 Warszawa,
Tel: (22) 161 51 55.


Zwróć uwagę!
Produkty wymienić można tylko w przypadku kiedy:

  • nie posiadają one śladów używania,
  • zawierają komplet niewyciętych metek,
  • umieszczone są w oryginalnym pudełku (w przypadku obuwia).

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócone produkty?

Zwrot pieniędzy za produkty wysyłamy niezwłocznie po potwierdzeniu poprawności zwrotu produktów, co zwykle nie trwa dłużej niż dzień po ich otrzymaniu. Jeżeli jednak wciąż nie zauważyłeś/łaś zwrotu pieniędzy to prosimy o kontakt z Twoim bankiem, gdyż zdarzają się sytuacje niewielkich opóźnień.

Czy produkty zakupione w sklepie online mogę zwrócić stacjonarnie, i odwrotnie?

Jak najbardziej, produkty które zakupiłeś/łaś możesz zwrócić w najbardziej dogodny dla Ciebie sposób.

Czy w sklepie stacjonarnym mogę zwrócić produkty zamówione na nike.com?

Wiele klientów zadaje nam to pytanie jednak w sklepie stacjonarnym ForPro nie ma takiej możliwości. W celu zwrotu produktów zamówionych na nike.com prosimy o kontakt z Nike.

Kiedy nie mogę zwrócić bądź wymienić produktów?

Zwrotu bądź wymiany nie można dokonywać w kilku określonych przypadkach. Prosimy o przestrzeganie następujących zasad jeżeli zdecydujesz się na zwrot / wymianę: 

  • produkty nie mogą mieć śladów używania,
  • zawierać muszą komplet niewyciętych metek,
  • muszą być zwrócone w oryginalnym opakowaniu (dotyczy obuwia i akcesoriów).