Nie znalazłeś/łaś odpowiedzi na nurtujące Cię pytania?
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub wyślij wiadomość email z opisem problemu, który Ci się przytrafił.
Telefon: | 533 387 888 |
---|---|
Adresy e-mail: | klimczaka|forpro.pl| |klimczaka|forpro.pl zamówienia|forpro.pl| |zamowienia|forpro.pl |
Jak mogę użyć vouchera bądź kodu rabatowego?
Kod rabatowy możesz wykorzystać bezpośrednio w koszyku na pierwszym etapie składania zamówienia.
Zwróć uwagę w jaki sposób działa kod który chcesz wykorzystać - od cen katalogowych czy aktualnych - oraz na produkty które nie są objęte rabatowaniem. Informację o ewentualnym wykluczeniu danego asortymentu z rabatowania znajdziesz na karcie poszczególnych produktów.
Co zrobić jeżeli moje zamówienie z kodem zniżkowym zostało anulowane?
Bardzo nam jest przykro, że Twoje zamówienie zostało anulowane. W przypadku tak nielicznych sytuacji jak ta prosimy o bezpośredni kontakt mailowy w celu wyjaśnienia sprawy.
Jeżeli podczas składania anulowanego zamówienia wykorzystałeś jednorazowy kod rabatowy, zgłoś się do nas z taką informacją w celu wyjaśnienia sprawy oraz ponownego aktywowania kodu.
Co zrobić kiedy voucher bądź kod rabatowy nie działa?
Często zdarzają nam się pytania odnośnie kodów rabatowych, które nie działają poprawnie i nie naliczają rabatu.
Przed ewentualnym kontaktem z działem obsługi klienta naszego sklepu prosimy o sprawdzenie najczęstszych błędów takich jak:
- użycie kodu, którego ważność wygasła,
- próba użycia kodu na produkcie wyłączonym z rabatowania,
- błąd w trakcie wpisywania kodu (wielkie / małe litery, odpowiednie znaki),
- użycie kodu rabatowego działającego od cen katalogowych (pierwszych) na produkcie już objętym rabatowaniem.
Gdzie mogę zakupić kartę podarunkową?
Karty podarunkowe o wartościach 50, 100, 200, 300 oraz 500 zł dostępne są do zakupu zarówno w salonie stacjonarnym jak i online w zakładce "Akcesoria - Karty podarunkowe". Jeżeli myślisz o zakupie karty o wartości innej niż sugerowana, zgłoś się do nas z taką prośbą na adres email zamowienia@forpro.pl.
Czy karta podarunkowa zakupiona w sklepie online obowiązuje również stacjonarnie, i odwrotnie?
Tak, kartę podarunkową możesz wykorzystać zarówno stacjonarnie jak i online wpisując w koszyku kod widoczny na karcie.
Czy vouchery i kody rabatowe dotyczą również produktów z wyprzedaży?
Vouchery i kody rabatowe dotyczą produktów nieprzecenionych. Zdarza się jednak, że udostępniamy kody rabatowe, które obniżają ceny już przecenionych produktów, jednak o takich wyjątkach informujemy naszych klientów w komunikacji marketingowej.
Zwróć uwagę!
- Karty podarunkowe obniżają ceny produktów o ustaloną kwotę, również od cen wyprzedażowych.
- Kod rabatowy za zapis do newslettera obowiązuje jedynie od cen detalicznych (pierwszych).
Czy zakładając konto w sklepie otrzymam rabat na zakupy?
Wszystkim nowym klientom gwarantujemy tę przyjemność w związku z indywidualnym rabatem już od pierwszych zakupów! :)
Poznaj nasz program lojalnościowy dostępny pod tym linkiem i sprawdź jakie czekają Cię korzyści z posiadania konta oraz regularnych zakupów w ForPro.
Czy mogę wykorzystać dwa kody rabatowe jednocześnie?
Niestety nie przewidujemy możliwości łączenia promocji wynikającej z posiadania wielu kodów rabatowych.
Jeżeli natomiast jesteś szczęśliwym posiadaczem dwóch lub więcej kart podarunkowych i chciałbyś/łabyś wykorzystać je jednocześnie, napisz do nas z taką informacją na Facebooku lub mailowo na adres zamowienia@forpro.pl.