Forpro
Skontaktuj się: 533 387 888 (Godziny obsługi klientów: 10-16)

Nie znalazłeś/łaś odpowiedzi na nurtujące Cię pytania?

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub wyślij wiadomość email z opisem problemu, który Ci się przytrafił.

Jak mogę użyć vouchera bądź kodu rabatowego?

Kod rabatowy możesz wykorzystać bezpośrednio w koszyku na pierwszym etapie składania zamówienia.

Zwróć uwagę w jaki sposób działa kod który chcesz wykorzystać - od cen katalogowych czy aktualnych - oraz na produkty które nie są objęte rabatowaniem. Informację o ewentualnym wykluczeniu danego asortymentu z rabatowania znajdziesz na karcie poszczególnych produktów.

Co zrobić jeżeli moje zamówienie z kodem zniżkowym zostało anulowane?

Bardzo nam jest przykro, że Twoje zamówienie zostało anulowane. W przypadku tak nielicznych sytuacji jak ta prosimy o bezpośredni kontakt mailowy w celu wyjaśnienia sprawy.

Jeżeli podczas składania anulowanego zamówienia wykorzystałeś jednorazowy kod rabatowy, zgłoś się do nas z taką informacją w celu wyjaśnienia sprawy oraz ponownego aktywowania kodu.

Co zrobić kiedy voucher bądź kod rabatowy nie działa?

Często zdarzają nam się pytania odnośnie kodów rabatowych, które nie działają poprawnie i nie naliczają rabatu.

Przed ewentualnym kontaktem z działem obsługi klienta naszego sklepu prosimy o sprawdzenie najczęstszych błędów takich jak:

  • użycie kodu, którego ważność wygasła,
  • próba użycia kodu na produkcie wyłączonym z rabatowania,
  • błąd w trakcie wpisywania kodu (wielkie / małe litery, odpowiednie znaki),
  • użycie kodu rabatowego działającego od cen katalogowych (pierwszych) na produkcie już objętym rabatowaniem.

Gdzie mogę zakupić kartę podarunkową?

Karty podarunkowe o wartościach 50, 100, 200, 300 oraz 500 zł dostępne są do zakupu zarówno w salonie stacjonarnym jak i online w zakładce "Akcesoria - Karty podarunkowe". Jeżeli myślisz o zakupie karty o wartości innej niż sugerowana, zgłoś się do nas z taką prośbą na adres email zamowienia@forpro.pl.

Czy karta podarunkowa zakupiona w sklepie online obowiązuje również stacjonarnie, i odwrotnie?

Tak, kartę podarunkową możesz wykorzystać zarówno stacjonarnie jak i online wpisując w koszyku kod widoczny na karcie.

Czy vouchery i kody rabatowe dotyczą również produktów z wyprzedaży?

Vouchery i kody rabatowe dotyczą produktów nieprzecenionych. Zdarza się jednak, że udostępniamy kody rabatowe, które obniżają ceny już przecenionych produktów, jednak o takich wyjątkach informujemy naszych klientów w komunikacji marketingowej.

Zwróć uwagę!

  • Karty podarunkowe obniżają ceny produktów o ustaloną kwotę, również od cen wyprzedażowych.
  • Kod rabatowy za zapis do newslettera obowiązuje jedynie od cen detalicznych (pierwszych).

Czy zakładając konto w sklepie otrzymam rabat na zakupy?

Wszystkim nowym klientom gwarantujemy tę przyjemność w związku z indywidualnym rabatem już od pierwszych zakupów! :)

Poznaj nasz program lojalnościowy dostępny pod tym linkiem i sprawdź jakie czekają Cię korzyści z posiadania konta oraz regularnych zakupów w ForPro.

Czy mogę wykorzystać dwa kody rabatowe jednocześnie?

Niestety nie przewidujemy możliwości łączenia promocji wynikającej z posiadania wielu kodów rabatowych.

Jeżeli natomiast jesteś szczęśliwym posiadaczem dwóch lub więcej kart podarunkowych i chciałbyś/łabyś wykorzystać je jednocześnie, napisz do nas z taką informacją na Facebooku lub mailowo na adres zamowienia@forpro.pl.