Nie znalazłeś/łaś odpowiedzi na nurtujące Cię pytania?
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub wyślij wiadomość email z opisem problemu, który Ci się przytrafił.
Telefon: | 533 387 888 |
---|---|
Adresy e-mail: | klimczaka|forpro.pl| |klimczaka|forpro.pl zamówienia|forpro.pl| |zamowienia|forpro.pl |
Jaką gwarancją objęte zostały produkty?
Wszystkie produkty zamówione na forpro.pl oraz stacjonarnie podlegają 2-letniemu okresowi reklamacyjnemu.
Czy produkty w sklepie są oryginalne?
Sklep ForPro jest autoryzowanym sprzedawcą marek, które posiada w asortymencie. Zapewniamy, że wszystkie produkty są wyrobami oryginalnymi o czym również możecie się Państwo przekonać kontaktując się z polskimi i zagranicznymi oddziałami firm.
Gdzie mogę ocenić produkt?
Będzie nam bardzo miło jeżeli zostawisz opinię o zakupionym produkcie lub ocenisz przebieg zamówienia. Zostawić ją możesz na karcie każdego pojedynczego produktu, natomiast przemyśleniami na temat przebiegu zamówienia podzielić się możesz w prostym formularzu dostępnym pod tym linkiem.
Co zrobić w sytuacji gdy brakuje mojego rozmiaru dla produktu?
Cieszymy się, że zainteresowanie naszym asortymentem jest tak duże, jednak zdarza się, że w związku z tym brakuje nam niektórych rozmiarów. Jeżeli chciałbyś/łabyś otrzymać powiadomienie w momencie gdy Twój rozmiar pojawi się u nas na magazynie, możesz zapisać się na nie w formularzu na karcie produktu: