Forpro
Skontaktuj się: 533 387 888 (Godziny obsługi klientów: 10-16)

Nie znalazłeś/łaś odpowiedzi na nurtujące Cię pytania?

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub wyślij wiadomość email z opisem problemu, który Ci się przytrafił.

Jaką gwarancją objęte zostały produkty?

Wszystkie produkty zamówione na forpro.pl oraz stacjonarnie podlegają 2-letniemu okresowi reklamacyjnemu.

Czy produkty w sklepie są oryginalne?

Sklep ForPro jest autoryzowanym sprzedawcą marek, które posiada w asortymencie. Zapewniamy, że wszystkie produkty są wyrobami oryginalnymi o czym również możecie się Państwo przekonać kontaktując się z polskimi i zagranicznymi oddziałami firm.

Gdzie mogę ocenić produkt?

Będzie nam bardzo miło jeżeli zostawisz opinię o zakupionym produkcie lub ocenisz przebieg zamówienia. Zostawić ją możesz na karcie każdego pojedynczego produktu, natomiast przemyśleniami na temat przebiegu zamówienia podzielić się możesz w prostym formularzu dostępnym pod tym linkiem.

Co zrobić w sytuacji gdy brakuje mojego rozmiaru dla produktu?

Cieszymy się, że zainteresowanie naszym asortymentem jest tak duże, jednak zdarza się, że w związku z tym brakuje nam niektórych rozmiarów. Jeżeli chciałbyś/łabyś otrzymać powiadomienie w momencie gdy Twój rozmiar pojawi się u nas na magazynie, możesz zapisać się na nie w formularzu na karcie produktu:

faq_brak_rozmiaru_formularz