Forpro
Skontaktuj się: 533 387 888 (Godziny obsługi klientów: 10-16)

Nie znalazłeś/łaś odpowiedzi na nurtujące Cię pytania?

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub wyślij wiadomość email z opisem problemu, który Ci się przytrafił.

Jak mogę sprawdzić status realizacji mojego zamówienia?

Podczas składania zamówienia przez stronę online otrzymywać będziesz bieżące powiadomienia mailowe o zmianach jego statusu. Status zamówienia możesz sprawdzić również w zakładce "Historia zamówień" logując się do swojego konta. Jeżeli nie posiadasz konta w sklepie skorzystać możesz z wyszukiwarki zamówień dostępnej pod tym linkiem.

Gdzie znajdę szczegóły o moim zamówieniu?

Zachęcamy do założenia konta na naszej stronie gdzie w szybki sposób znajdziesz informacje o złożonych zamówieniach takie jak:

  • data złożenia,
  • aktualny status,
  • zamówione produkty i ich wartość,
  • dane kontaktowe,
  • sposób płatności czy
  • dane do wysyłki.

Jeżeli natomiast nie posiadasz konta to szczegóły otrzymasz od nas w powiadomieniach mailowych podczas składania zamówienia.

Czy posiadanie konta w sklepie internetowym wpływa na przebieg zamówienia?

Jak najbardziej :), jeżeli posiadasz konto w sklepie to już na pierwsze zamówienie otrzymujesz od nas rabat na zakupy. Wszelkie informacje o złożonych zamówieniach dostępne będą w łatwy sposób, w odrębnej zakładce w koncie. Co istotne, wartość każdego zamówienia dodaje się do odrębnej puli, której sukcesywne zwiększanie wpływa na wielkość Twojego indywidualnego rabatu na przyszłe zamówienia. Szczegóły o programie lojalnościowym znajdziesz pod tym linkiem.

Czy mogę zmodyfikować swoje zamówienie po jego złożeniu i opłaceniu?

Zamówienia złożone do godziny 12 w 99% przypadkach realizujemy tego samego dnia, dlatego jeżeli chciałbyś/łabyś dokonać modyfikacji przed jego wysłaniem to prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny lub mailowy.

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Bardzo nam jest przykro, że Twoje zamówienie zostało anulowane. W przypadku tak nielicznych sytuacji jak ta prosimy o bezpośredni kontakt mailowy w celu wyjaśnienia sprawy.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zamówienie?

Zgodnie z nowelizacją ustawy o podatku od towarów i usług, która weszła w życie 01 stycznia 2020 r., aby otrzymać fakturę VAT do paragonu, dane do faktury należy podać bezpośrednio podczas składania zamówienia. 

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Akceptujemy kilka sposobów płatności za zamówienie:

  • płatność internetowa (BLIK, płatność kartą kredytową lub debetową, szybki przelew bankowy),
  • płatność tradycyjnym przelewem bankowym,
  • płatność portfelem elektronicznym (PayPal, Google Pay, Visa Checkout, Masterpass)

Czy otrzymam potwierdzenie wysyłki zamówienia?

Po każdym złożonym zamówieniu otrzymasz od nas kilka potwierdzeń mailowych związanych z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, otrzymania płatności jak i jego wysyłki.

Ile kosztuje dostawa?

Koszty dostawy zależne są od wybranego sposobu dostawy, kraju wysyłki jak i wartości produktów w zamówieniu. Aby zapoznać się z pełnym cennikiem dostaw w naszym sklepie zachęcamy do przejścia na stronę "Dostawa i płatność".

Jakie są formy dostawy?

Składając zamówienie w naszym sklepie, dostawę możesz wybrać na kilka sposobów:

  • paczkomaty InPost na terenie całej Polski,
  • dostawa kurierska InPost, DHL,
  • odbiór w punkcie DHL (Żabka, Inmedio, Kaufland, abc, Biedronka, inne).

Zachęcamy do zapoznania się z całą listą obsługiwanych sposobów dostawy na stronie "Dostawa i płatność".

Czy mogę anulować zamówienie?

Gorąco zachęcamy do przemyślanych zakupów w celu uniknięcia konieczności anulacji. :)

Jeżeli jednak zdecydujesz się anulować zamówienie to należy zgłosić to telefonicznie bądź mailowo możliwie jak najszybciej, ponieważ 99% zamówień złożonych do godziny 12 są wysyłane jeszcze tego samego dnia.